Alt fra Premier League

I Premier league sker der hele tiden noget. På denne side kan du følge med i de vigtigste rygter, skader, kampe og statistikker.

onsdag den 20. april 2011

Tottenham - Arsenal

Spurs tager på denne solrige dag imod titeludfordrene og de store ærkerivaler fra Arsenal, som efter Uniteds pointtab imod Newcastle lørdag, nu kan komme op på kun 4 point fra United. Der er helt sikker lagt op til en rigtig underholdende kamp for både fans af holdene, samt neutrale, da jeg er sikker på der nok skal komme mål fra begge hold. Samtidig er begge London hold altid ivrige efter at ville slå hinanden.

Arsenal har dog ikke været på toppen i deres seneste ligakampe, hvor det kun er blevet til 1 sejr og 4 uafgjorte i de sidste 5 kampe. Dog ser det ud til at Arsenal kan stille med stærkeste hold i aften, og vil helt sikkert spille offensivt imod Tottenhams ellers så stærke angribende hold. Redknapp er mere kendt for at ville score mål, end at være sikker på at holde nullet. Derfor vil jeg gætte på Arsenal får minimum 2 kasser ind iaften.

Tottenham derimod, som stadig har en del skader i deres defensiv, tror jeg vil gå mere defensivt end man har set hele sæsonen. Midtbanen tror jeg kommer til at være meget mindre offensiv end det plejer, samtidig tror jeg de går ud og spiller med 1 angriber. Men hvem ved. Oddset på end sejr til Tottenham ligger hvert fald på omtrent 2.60-2.80, og jeg tvivler da også på Spurs tager sejren idag.

Dommer : Martin Atkinson
Start : 20:45
Kanaler : Kanal 6, Tv2 Premier League.
Mit Tip : 2-2
Bet : http://rafen.dk/odds-det-bedste-betting-site-med-den-bedste-bonus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar